8 תשובות
שוב,מקסימום 150.
שואל השאלה:
את בטוחה?
את בטוחה?
אנונימית
משתנה ביחס לכמות השמן והביצה, אבל בגדול בין 200-250.
(ל100 גרם)
(ל100 גרם)
שואל השאלה:
אז הארוחת צהריים שלי הכילה נגיד 250 קלוריות ז הלא משמין נכון?
אז הארוחת צהריים שלי הכילה נגיד 250 קלוריות ז הלא משמין נכון?
אנונימית
אני מאמינה ששניצל אחד זה פחות מ100 גרם, אז פחות. וזה לא משמין ועוף בכללי זה לא משהו עם הרבה קלוריות, הבעיה עם עוף היא שלוקח לו המון מאוד זמן לצאת מהגוף.
שואל השאלה:
כמה בערך שניצל אחד עם פירורי לחם שוקל .. ולאכרוחת צהריים זה סבבה כן?
כמה בערך שניצל אחד עם פירורי לחם שוקל .. ולאכרוחת צהריים זה סבבה כן?
אנונימית
שואל השאלה:
בדיאטה!
בדיאטה!
אנונימית
תלוי בגודל, אני לא יודעת באיזה גודל השניצל שאכלת אבל זה בין 70-100 גרם, אם את רושמת קלוריות תרשמי שאכלת 200 קלוריות בערך, את לא חייבת לדייק יותר מדי.
ואני הייתי ממליצה לך לקנות למטבח משקל קטן כזה, זה עולה גרושים באיביי וזה ממש מועיל למי שמבשל או למי שבדיאטה.
וכן לארוחת צהריים זה סבבה
ואני הייתי ממליצה לך לקנות למטבח משקל קטן כזה, זה עולה גרושים באיביי וזה ממש מועיל למי שמבשל או למי שבדיאטה.
וכן לארוחת צהריים זה סבבה
באותו הנושא: