18 תשובות
את בסוף תמצאי מישהו אל תידעגי. גם אני ככה
לגמרי מזדהה
מזדהה
בת כמה את אבל?
בת כמה את אבל?
שואל השאלה:
15 חחח
דיי נו אני לא קטנה חח
15 חחח
דיי נו אני לא קטנה חח
אנונימית
עד לא מזמן הזדהתי לגמרי.
רק שלא היה מישהו רצה אותי.
זה הגיע וכן רצו (3 ביחד גאד דאמט)
וניסיתי זוגיות עם אחד חשבתי אני אפתח יותר לזה. לא עבד לי.
כל אחד בזמן שלו עם זה
רק שלא היה מישהו רצה אותי.
זה הגיע וכן רצו (3 ביחד גאד דאמט)
וניסיתי זוגיות עם אחד חשבתי אני אפתח יותר לזה. לא עבד לי.
כל אחד בזמן שלו עם זה
נו אז את בגיל שלי חחח
ואני יודעת שזה אירוני שאני מזדהה איתך אבל באמת שיש לך עוד זמן, והכל טוב
אם את רוצה לדבר על זה בפרטי את מוזמנת
ואני יודעת שזה אירוני שאני מזדהה איתך אבל באמת שיש לך עוד זמן, והכל טוב
אם את רוצה לדבר על זה בפרטי את מוזמנת
אני לא אתעסק בזה שמתאהבים בך ואת לא בהם.
אלא בלמה כשזה הדדי, הדברים בסוף מתפוצצים ואת בדיכאון מזה.
למה?
אלא בלמה כשזה הדדי, הדברים בסוף מתפוצצים ואת בדיכאון מזה.
למה?
שואל השאלה:
אה, המקלדת עשתה טעות
התכוונתי לכתוב שזה לא הדדי*
אה, המקלדת עשתה טעות
התכוונתי לכתוב שזה לא הדדי*
אנונימית
הכל טוב מבינה אותך יש לי חברות שהם בי והם גם ככה בסוף תמצאי את המשהו שבאמת ירצה/ תרצה אותך ואת באמת תאהבי את קטנה עדיין בת 15 כל החיים לפנייך
וכמובן שאם את צריכה משהו מוזמנת לפנות אליי לפרטי אשמח לעזור ❤
שואל השאלה:
יאס אני יודעת, כל אחד בזמן שלו
זה סתם מלחיץ כי חח
דוד שלי בן 36 ולא הייתה לו חברה מעולם
ואני כזה, שיט אם אני אהיה ככה או משהו
יאס אני יודעת, כל אחד בזמן שלו
זה סתם מלחיץ כי חח
דוד שלי בן 36 ולא הייתה לו חברה מעולם
ואני כזה, שיט אם אני אהיה ככה או משהו
אנונימית
ממש לא אין לך מה לדאוג זה יגיע בסוף אני בת 17 ואף פעם לא היה לי חבר..
אגיד לך משהו-
יש כאלו שלא מוצאים את עצמם כמו דוד שלך.
יש כאלו שהחליפו בנות/בני זוג יותר מהנעליים שלהם,
יש כאלו שכבר מהבית ספר לכמה שנים ועוד עדיין בזוגיות,
זה הרבה תלוי בך, הרבה תלוי בפרטנר שלך,
זה להבין את המצב תוך כדי הקשר,
צריך להבין שזוגיות זה דבר נורא רגיש, דינמי ואינדיבידואלי.
הנה נתון שילחיץ אותך יותר-
40% אחוז(אם לא יותר) מהזוגות הנשואים בארץ-מתגרשים.
ולכי תדעי מתוך ה60 % כמה לא חיים טוב אחד עם השנייה.
עצתי-אל תרגישי לחוצה, אל תחפשי אחר מישהו או תסתכלי על זוגיות של אחרים, סו טעות מס' 1, 2 ו-3.
את בכיתה י"א,
אני בטוח שאת בחורה נפלאה ועוד גם לך תהיה זוגיות בריאה וטובה.
ואם לא בפעם הראשונה אז בפעם השנייה.
זה לא משהו by the book. זרמי עם החיים :)
יש כאלו שלא מוצאים את עצמם כמו דוד שלך.
יש כאלו שהחליפו בנות/בני זוג יותר מהנעליים שלהם,
יש כאלו שכבר מהבית ספר לכמה שנים ועוד עדיין בזוגיות,
זה הרבה תלוי בך, הרבה תלוי בפרטנר שלך,
זה להבין את המצב תוך כדי הקשר,
צריך להבין שזוגיות זה דבר נורא רגיש, דינמי ואינדיבידואלי.
הנה נתון שילחיץ אותך יותר-
40% אחוז(אם לא יותר) מהזוגות הנשואים בארץ-מתגרשים.
ולכי תדעי מתוך ה60 % כמה לא חיים טוב אחד עם השנייה.
עצתי-אל תרגישי לחוצה, אל תחפשי אחר מישהו או תסתכלי על זוגיות של אחרים, סו טעות מס' 1, 2 ו-3.
את בכיתה י"א,
אני בטוח שאת בחורה נפלאה ועוד גם לך תהיה זוגיות בריאה וטובה.
ואם לא בפעם הראשונה אז בפעם השנייה.
זה לא משהו by the book. זרמי עם החיים :)
שואל השאלה:
חח תודה אתה צודק..
סורי שאין לי פרח לתת לך
חח תודה אתה צודק..
סורי שאין לי פרח לתת לך
אנונימית
אין צורך בפרח.
באהבה עוזר :).
באהבה עוזר :).
אוי, גם אני ככה. אצלי תמיד הדברים הסתבכו ואני תמיד הורסת את הכול כי אני חרדתית מאוד. אני מאמינה שבסופו של דבר, את תמצאי מישהו/י שאת תאהבי, והוא/היא אותך. הדברים יסתדרו, מבטיחה לך
אכן כן.
אנונימית
מזדהה מכל מהבחינות
באותו הנושא: