16 תשובות
לא, וזה די ברור שאתה לא יודע מה זה שמאלני.
כן
שואל השאלה:
שמאלני זה אחד שכשיש פיגוע נגד יהודים לא שומעים אותו. וכשהרגו מחבל הוא פתאום יוצא וצורח כמו משוגע "זכויות אדם".
שמאלני זה אחד שכשיש פיגוע נגד יהודים לא שומעים אותו. וכשהרגו מחבל הוא פתאום יוצא וצורח כמו משוגע "זכויות אדם".
אנונימי
כן
כן
כל אחד והדעות שלו. לכל אחד יש סיבה לחשוב מה שהוא חושב גם אם זה לא נראה לכם בסדר. (אני לא משייכת את עצמי לימין או שמאל)
לא כל השמאלנים תומכי טרור
לנסות ליצור שלום ושכנות טובה בין שני העמים זה ללכת נגד היהודים? מה רע בשלום?
אתה מתכוון לשמאל הקיצוני הם כן לדעתי
אנונימית
חלקם
השמאלנים הם יהודים וכשנהרג יהודי, לא משנה מאיזו סיבה, זה באותה מידה יכל להיות אח, אחות, קרוב משפחה אחר או מכר, אין סיבה שזה לא יצבוט בליבנו על מותו, כך גם כשנהרג אדם שהוא לא יהודי.
אבל זה לא אפשרי לעשות איתם שלום^
לא משנה כמה שטחים ניתן להם הם ימשיכו לשנוא אותנו, כבר נתנו להם המון לצערי ועדיין יש פיגועים. תסביר את זה.
ולשאלה: אני מסכימה איתך
לא משנה כמה שטחים ניתן להם הם ימשיכו לשנוא אותנו, כבר נתנו להם המון לצערי ועדיין יש פיגועים. תסביר את זה.
ולשאלה: אני מסכימה איתך
נכון.
מתי שמעת שמאלני שאמר שזה בסדר שרוצחים יהודים? מאיפה גיבשת את הדעה המטומטמת הזאת..
שואל השאלה:
איזה שכנות טובה? בזה שיהודים נרצחים זה בסדר ואם מחבל נהרג אז זה זכויות אדם? צבועים!
איזה שכנות טובה? בזה שיהודים נרצחים זה בסדר ואם מחבל נהרג אז זה זכויות אדם? צבועים!
אנונימי
שואל השאלה:
מתי יצאתם והשמעתם את הקול שלכם כשרצחו יהודים? מתי?!?! אתם יודעים לנבוח מתי שנהרג מחבל. יהודים לא מעניינים אתכם בכלל. תתביישו לכם עוכרי ישראל!
מתי יצאתם והשמעתם את הקול שלכם כשרצחו יהודים? מתי?!?! אתם יודעים לנבוח מתי שנהרג מחבל. יהודים לא מעניינים אתכם בכלל. תתביישו לכם עוכרי ישראל!
אנונימי
באותו הנושא: