5 תשובות
בעיקרון להשקיע זה חשוב
אני לא זוכר מה היה לי בכיתה ז', אני עולה כיתה י'א
אני לא זוכרת מה היה במבחן אבל זה מבחן כדי לדעת מה הרמה שלך זה לא מבחן שנכנס לתעודה בכלל זה כדי לדעת איך לעזור במקרה הצורך ואם המצב שלך עד כדי כך קשה במתמטיקה אז ישימו אותך בכיתה קטנה באותם שיעורים במקום בגדולה ויעזרו לך עם יחס אישי
לומדים משוואות , למצוא איקס וזה היה קל אם קולטים תדרך
לא תצטרכי לחסר
ואל תדאגי בכיתה ח משתמשים כבר במחשבון במבחנים
לא תצטרכי לחסר
ואל תדאגי בכיתה ח משתמשים כבר במחשבון במבחנים
אנונימית
שואל השאלה:
יואוו תודה רבה רבה!!!
יואוו תודה רבה רבה!!!
אנונימית
באותו הנושא: