3 תשובות
אני לא הייתי מגדירה את עצמי כשובניסטית,
אבל אם היינו עכשיו בשנות ה70 שחלק מהנשים יצאו לעבוד אבל השאר נשארו בבית כעקרות בית, הייתי אישית מעדיפה להשאר בבית לטפל בילדים ולבשל
אבל אם היינו עכשיו בשנות ה70 שחלק מהנשים יצאו לעבוד אבל השאר נשארו בבית כעקרות בית, הייתי אישית מעדיפה להשאר בבית לטפל בילדים ולבשל
אנונימית
שוביניזם הינו האידיאולוגיה המוטעית לפיה הגבר הוא הדומיננטי בחיים ואילו האישה הינה נחותה. זה ממגדר אותי בתור מטוס קרב m16. אני לא אוהב את זה.
מגדור, יותר כמו מחזור.
מגדור, יותר כמו מחזור.
בנות שחושבות שהגבר נעלה יותר מאישה
(פשוט עצוב)
(פשוט עצוב)
באותו הנושא: