7 תשובות
את יהודיה כי נולדת יהודיה
את פשוט חילונית כי את לא שומרת ומאמינה
אין דרך לצאת מהיהדות. בעל כרחך את תשארי יהודיה לכל החיים.
אבל מגיע לך יחס שונה, לעומת היהודים שמאמינים ושומרים את המצוות.
כן . כאילו גם אני לא מאמינה באלןהים ולא אוכלת כשר אבל אני עדיין קוראת לעצמי יהודייה
אם אמא שלך יהודיה לא משנה מה תעשי תמיד תשארי יהודיה
את רואה את עצמך היהודיה? בעיניי זו השאלה החשובה, ולא מה שקבעו חבורה של אנשי דת לפני מאות שנים.
אנונימי
את יהודיה