13 תשובות
כן לדעתי.
לדעתי כן לא יודע מה אחרים יגידו לך
שואל השאלה:
אז זה יהיה בסדר בלי להוציא תישבן?
אנונימית
לא תלוי אבל איך את מראה את זה..
אם את מתמקדת יותר מדיי בתחת
אנונימי
אני אישית מעדיף שבנות לא יצטלמו עם בגד ים בכלל
כך או כך זה בסדר, זה לא פסול
פשוט לדעתי זה מאוד נואש לנסות להבליט את התחת
שואל השאלה:
כי תמיד שאני רואה תמונות עם בגד ים אז יש מיליון לייקים מאשר תמונות אחרות. איזה מבאס זה
אנונימית
למה את מקשיבה לעצות מסטיפס שימי פס על כולם ותעשי מה שבאלך
ממש לא. את יכולה להצטלם איך שאת רוצה ומי שלא טוב לא יכול לא לעקוב אחרייך.
אנונימית
לו*
אנונימית
תעשי מה שבאלך.
זה בסדר גמור תהני
לדעתי לא
תעשי מה שבאלך