6 תשובות
רק לצאת
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי לרשום
אני נפרדת ממכם ומאחלת שנה טובה ושנת לימודים מוצלחת
אשמח שנשמור על קשר❤
זה טוב?
אנונימית
כן זה מעולה
אממ תראי
בכנות? זה תלוי איך היה מצביך בכיתה. אם היית חברותית אחלה. אם לא, זה יכול להיות קצת מביך. כאילו נגיד אני בחיים לא הייתי שולחת את זה...
אנונימית
שואל השאלה:
היו לי כמה חברים טובים שכנראה אני אשמור איתם קשר, אבל שאר הכיתה? אין סיכוי
פשוט אני מעדיפה לא לצאת סתם ככה ולרשום משהו
אנונימית
הייתי בחוג והיה לו קבוצת וואצפ ושנאתי את הילדים שהיו איתי ושגמרתי את החוג פשוט יצאתי בלי לכתוב משהו... זה היה מאוד קל וממליצה לך גם לעשות את זה