5 תשובות
יש באינטרנט
את יכולה לנסות לתרגל אבל כל מבחן הוא שונה לכן זה חסר פואנטה, ואין לך מה להילחץ פשוט תאמיני בעצמך.
sys
ויש גם אפליקציות
יש באינטרנט מבחני ניסיון
לא צריך להלחץ מזה. צריך להתכונן.
ממליץ מאוד על דפ"ר90- שיש להם מערכת לימוד אינטרנטית וגם שיעורי אונליין שמאוד עוזרים.