7 תשובות
כן זה נכון. גם לישון בשעות לא שגרתיות (כמו לדוגמה, מ3 בלילה עד 1 בצהריים) מעייף ולא נותן לגוף אנרגיות.
תלוי בגיל שלך אבל כעיקרון זמן השינה המומלץ לבן אדם בוגר הוא בין 6 ל8 שעות.
יכולה להעיד על עצמי שאם אני ישנה 7 שעות זה מספיק לי ואני קמה עירנית לגמרי.
שואל השאלה:
אני בן 13, כדאי לי לישון 12 שעות?
אנונימי
לא, 12 שעות זה מוגזם. אם תישן 8-9 שעות זה מספיק. תקשיב לגוף שלך, תלך לישון בשעה סבירה (בין 9 ל11 בלילה) ותראה מתי אתה קם ביקיצה טבעית.
שואל השאלה:
נגיד אפשר בין 9 וחצי ל6 וחצי?
אנונימי
כן אפשר
בסביבות ה8 שעות