12 תשובות
שמו לב להרגלי אכילה שלי ולזה שאני מסתירה אוכל ואוכלת ממש ממש מעט
חצי שנה
אבל עכשיו אני כבר מסתירה את זה מעל שנה
אבל עכשיו אני כבר מסתירה את זה מעל שנה
אנונימית
כבר כמעט שנתיים, לא שמים לב כי אני מעולה בלהסתיר ויש לי שיטות טובות.
אנונימית
שנתיים?? הם לא שמים לב שאת ממש הרזת?
אנונימית
מתישהו ההורים שלי עלו עליי אבל התנהגו כאילו הם לא יודעים כלום. הם נתנו לי להיות בזה לגמרי לבד. ועד היום הם לא מדברים על זה, או על כך שהייתי חולה ממש וכל זה...
היום אני מבין שכך הם עזרו לי. דרך ההתעלמות. זה הכריח אותי להילחם לבד. אם הם היו עוזרים לי, יכול להיות שהייתי בזה עד היום או אפילו לא הייתי כותב את התשובה הזאת.
פשוט הכרחתי את עצמי לצאת מזה לבד בכוחות עצמי. הצלחתי, נפלתי פנימה שוב, אבל אף פעם לא ויתרתי. לקח לי זמן להכיר בזה שאני שוב בתוך זה, לקח לי זמן לרצות לצאת מזה, ולקח לי זמן להילחם בה שוב. ושוב. ושוב. כל פעם היא חזרה מחדש. אבל אני אף פעם לא ויתרתי. ונלחמתי שוב. ושוב. ושוב. ושוב. ושוב.
מה שהכי עזר לי, כל פעם שהיא ניקרה לי במוח, תמיד הזכרתי לעצמי: "אתה לא שמן. יש לך אנורקסיה. זה רק המוח שלך מקולקל. תזכור את זה." ואז הייתי מקבל כוח רצון עצום והכרחתי את עצמי לאכול.
היו פעמים ספורות שהייתי מקיא בכוח בגלל זה, אבל כמעט תמיד הצלחתי לעצור את עצמי באמצע, לפני שהגעתי לנקודת האל-חזור. והיו כמה פעמים שהצלחתי לא להקיא בכלל.
הייתה לי תקופה ש'היא' התגברה ומספיק היה לשבת מול צלחת ***סלט***, והיו יורדות לי דמעות. לפני שבכלל אכלתי משהו.
אני זוכר שאכלתי תוך כדי שאני בוכה בשקט, שלא ישמעו, ואז הייתי הולך לחדר לבכות חזק יותר.
בסופו של דבר היא נכנעה(?) היום אני לא מאמין איך הייתי מסוגל להרעיב את עצמי ואפילו שכאבה לי הבטן ממש כאבים חזקים לא אכלתי.
היום אני רחוק מזה. כן, נשארו עקבות. דרך החשיבה שלי קצת אנורקסית, ההתנהגות שלי קצת אנורקסית, הרגשות שלי קצת אנורקסיים. אבל אני לא מרגיש יותר את הצורך לרזות. אין לי כמעט קולות בראש. עדיין היא חוזרת לפעמים, (כיום, היא מופיעה ממש לעיתים רחוקות עד כמעט בכלל לא) אבל אני נלחם בה ואומר לה ללכת ל******.
אנורקסיה מגיעה רק לאנשים עם כוח רצון עצום. אחרת לא היינו מסוגלים להרעיב את עצמנו ככה. תקחו את הכח הזה, המתנה הזאת, ותשתמשו בה כדי להכניע את המחלה. ואנחנו יכולים להשתמש בכח הזה לכל מיני דברים בחיים. אנשים כמונו - מה שאנחנו רוצים, באמת רוצים, אנחנו מ-ש-י-ג-י-ם. תשתמשו בו לטובה.
רפואה שלמה כולם ואני מקווה שהצלחתי לעזור לכם להשתחרר מהמחלה הנוראה הזאת, מהכלא הזה.
היום אני מבין שכך הם עזרו לי. דרך ההתעלמות. זה הכריח אותי להילחם לבד. אם הם היו עוזרים לי, יכול להיות שהייתי בזה עד היום או אפילו לא הייתי כותב את התשובה הזאת.
פשוט הכרחתי את עצמי לצאת מזה לבד בכוחות עצמי. הצלחתי, נפלתי פנימה שוב, אבל אף פעם לא ויתרתי. לקח לי זמן להכיר בזה שאני שוב בתוך זה, לקח לי זמן לרצות לצאת מזה, ולקח לי זמן להילחם בה שוב. ושוב. ושוב. כל פעם היא חזרה מחדש. אבל אני אף פעם לא ויתרתי. ונלחמתי שוב. ושוב. ושוב. ושוב. ושוב.
מה שהכי עזר לי, כל פעם שהיא ניקרה לי במוח, תמיד הזכרתי לעצמי: "אתה לא שמן. יש לך אנורקסיה. זה רק המוח שלך מקולקל. תזכור את זה." ואז הייתי מקבל כוח רצון עצום והכרחתי את עצמי לאכול.
היו פעמים ספורות שהייתי מקיא בכוח בגלל זה, אבל כמעט תמיד הצלחתי לעצור את עצמי באמצע, לפני שהגעתי לנקודת האל-חזור. והיו כמה פעמים שהצלחתי לא להקיא בכלל.
הייתה לי תקופה ש'היא' התגברה ומספיק היה לשבת מול צלחת ***סלט***, והיו יורדות לי דמעות. לפני שבכלל אכלתי משהו.
אני זוכר שאכלתי תוך כדי שאני בוכה בשקט, שלא ישמעו, ואז הייתי הולך לחדר לבכות חזק יותר.
בסופו של דבר היא נכנעה(?) היום אני לא מאמין איך הייתי מסוגל להרעיב את עצמי ואפילו שכאבה לי הבטן ממש כאבים חזקים לא אכלתי.
היום אני רחוק מזה. כן, נשארו עקבות. דרך החשיבה שלי קצת אנורקסית, ההתנהגות שלי קצת אנורקסית, הרגשות שלי קצת אנורקסיים. אבל אני לא מרגיש יותר את הצורך לרזות. אין לי כמעט קולות בראש. עדיין היא חוזרת לפעמים, (כיום, היא מופיעה ממש לעיתים רחוקות עד כמעט בכלל לא) אבל אני נלחם בה ואומר לה ללכת ל******.
אנורקסיה מגיעה רק לאנשים עם כוח רצון עצום. אחרת לא היינו מסוגלים להרעיב את עצמנו ככה. תקחו את הכח הזה, המתנה הזאת, ותשתמשו בה כדי להכניע את המחלה. ואנחנו יכולים להשתמש בכח הזה לכל מיני דברים בחיים. אנשים כמונו - מה שאנחנו רוצים, באמת רוצים, אנחנו מ-ש-י-ג-י-ם. תשתמשו בו לטובה.
רפואה שלמה כולם ואני מקווה שהצלחתי לעזור לכם להשתחרר מהמחלה הנוראה הזאת, מהכלא הזה.
אנונימי
^ואי ממש חיזקת אותי במשפטים האלה
"אנורקסיה מגיעה רק לאנשים עם כוח רצון עצום. אחרת לא היינו מסוגלים להרעיב את עצמנו ככה. תקחו את הכח הזה, המתנה הזאת, ותשתמשו בה כדי להכניע את המחלה."
תודה❤
"אנורקסיה מגיעה רק לאנשים עם כוח רצון עצום. אחרת לא היינו מסוגלים להרעיב את עצמנו ככה. תקחו את הכח הזה, המתנה הזאת, ותשתמשו בה כדי להכניע את המחלה."
תודה❤
ברור שאףפעם הם כאלה מושייםם
אנונימי אתה מלך^
ואצלי גילו אחרי שנתיים רק אחרי שראו שרזיתי כבר יותק מידי זאת הדרך היחידה בעצם שבגללה "עלו עלי"
ואצלי גילו אחרי שנתיים רק אחרי שראו שרזיתי כבר יותק מידי זאת הדרך היחידה בעצם שבגללה "עלו עלי"
אנונימית
בטטות , אחרי כמה זמן עלו עליכן ?
אנונימי
בתוך כל הנושא הזה אני נמצאת שנים אבל אחרי שחזרתי לזה חזק לפני שנתיים שמו לב אחרי חודש.
שואל השאלה:
ירדת במשקל? איך גילו?
ירדת במשקל? איך גילו?
אנונימית
חודשיים..
אנונימית
באותו הנושא: