התחברות
הרשמה
זה בסדר שאני יהיה עם מישהו שגדול ממני בשנה
השנה אני הולכת להיות 15 והוא 16 זה בסדר ? חברות שלי אמרו לי שזה נורא לצאת עם מישהו בגיל הזה .
וזה נראלי שטותי אני רק רוצה להיות בטוחה..
3 בספטמבר 2019, 18:12
התאהבות
גיל 16
גיל 15
היכרויות
אהבת נעורים
4 תשובות
זה הפרש קטן ושניכם קטינים
זה בסדר
ח
חצי משוגעת אבל זה כל הקסם
ברור
מ
מלכת הג'ונגל
כן
P
Peep
כן
n
nick gurr
באותו הנושא:
זה בסדר שאני שמחה שאמרו שהטילים הפעם יפלו רק בצפון אבל אצלנו הכל יהיה רגיל?
אני בת 22 , זה בסדר לצאת עם מישהו שגדול ממני ב17 שנה?
אני בת 14 זה בסדר לצאת אם מישהו שגדול ממני בשנה שנתיים?
זה בסדר שלפעמים אני רואה ילדים יפים וחושבת אם הם יהיו חתיכים שיהיו גדולים?
תענו בכנות בבקשה זה בסדר להיות עם מישהו שגדול ממני ב 3 שנים או שזה מוגזם?
זה לא יהיה בסדר שאני ארצח מישהו שאני ממש שונאת עכשיו נכון?
זה בסדר אם יהיה לי מישהו שהוא מתחת לגיל שלי בכמה חודשים זה בסדר?
זה בסדר בעיניכם שיש מישהו שגדול מכם ב4שנים?
זה יהיה בסדר שאני בת ואני אנשק את הקראש שלי?
-איפור- אני בת 13 וזה יהיה בסדר שאני אשים מסקרה וקונסילר כל יום לבית ספר?
אני בדיאטה- זה יהיה בסדר שאני יאכל היום לארוחת צהריים + ערב צלחת קוסקוס עם חמין?