14 תשובות
ו...?
אנונימית
שואל השאלה:
זה נראה לך הגיוני?
זה נראה לך הגיוני?
אנונימי
כן ידעתי
בכללי middle easterners נחשבים ללבנים
בכללי middle easterners נחשבים ללבנים
אנונימית
למה לא?
אנונימית
הם לא כהים
לדעתי הם לא לבנים.
רק מי שעם גנים אירופאים נחשב לבן.
לכן אשכנזים פחות או יותר נחשבים לבנים.
רק מי שעם גנים אירופאים נחשב לבן.
לכן אשכנזים פחות או יותר נחשבים לבנים.
אנונימית
מה זה משנה אם הם נחשבים לבנים או שחורים או מה שלא יהיה
אנונימית
נראלכם שאנשים מתימן לבנים?
אנונימית
שואל השאלה:
באמריקה יש 4 קטגוריות גזעיות
לבנים
שחורים
אסיאתים
ילידי אמריקה(אינדיאנים)
אין הגדרה כזאת "אנשים חומים"
באמריקה יש 4 קטגוריות גזעיות
לבנים
שחורים
אסיאתים
ילידי אמריקה(אינדיאנים)
אין הגדרה כזאת "אנשים חומים"
אנונימי
לדעתי צריך לעשות קטגוריה של מזרח תיכוניים.
כי צפון אפריקאים ומזרח תיכונים אינם לבנים.
או לפחות רובם.
לבן זה אירופאים.
כי צפון אפריקאים ומזרח תיכונים אינם לבנים.
או לפחות רובם.
לבן זה אירופאים.
שואל השאלה:
באמריקה גם אשכנזים וגם מזרחים נחשבים לבנים, אם לא הבנת.
באמריקה גם אשכנזים וגם מזרחים נחשבים לבנים, אם לא הבנת.
אנונימי
ואנונימית צודקת
יהודי אשכנז לפני מה שהבנתי כן נחשבים ללבנים.
בגלל גנים אירופאים.
בגלל גנים אירופאים.
לונא מנסור ערביה והיא לא כזאת כהה
אנונימית
באותו הנושא: