התחברות
הרשמה
תגידו זה הליך נורמלי שהמשטרה מבקשת מחברים להעיד על משהו שקורה לחבר שלך?
8 בספטמבר 2019, 15:48
משטרה
תשובה אחת
"חקירה"
על תעיד על כלום
K
Kiri
באותו הנושא:
תגידו כדאי לי להתקשר עכשיו על משטרה?
מהחקירה שנערכה במשטרה עלה כי השוטר ירה על האספלט והכדור עף למעלה.מה תגידו על זה?
תגידו אם יתקשרו סתם לעבוד עליכם מחסום אתם תקראו למשטרה?
מה ההליך של הגשת תלונה על הטרדה במשטרה?
תגידו זה נורמלי שאני אוהבת לתקוע לעצמי אוכל בגרון ואז להוציא עם היד?
תגידו זה נורמלי לשמוע שירים בראש?
כמה זה נורמלי לקחת בגיל 16 לחצי שעה הליכה עם כלב 3 פעמים ביום
תגידו אתם חושבים שאם אני אצא להליכה בשבע וחצי בערב אני אצליח ללכת שעתיים רצוף?
תגידו זה נורמלי? מה לעשות?
תגידו זה פאק אצלי או שזה נורמלי?
תגידו מה המשטרה תעשה לדעתכם ? תקראו בבקשה !!!