4 תשובות
אני לא בטוחה אם ישימו אותך בבנים או עם הבנות.
אם אתה בן טראנס, ועברת תהליך של שינוי מין, אז אצל הבנים.
אם לא... אז... אה..
אם אתה בן טראנס, ועברת תהליך של שינוי מין, אז אצל הבנים.
אם לא... אז... אה..
אני לא יודעת עם זה ככה גם בגהה אבל אני הייתי באשפוז פסיכיאטרי בשלוותה ואני זוכרת שלא כיבדו כל כך את את הטראסנים .. נגיד , עם נולדת בת ואז שינית את מינך ישימו אותך עם הבנות ולא עם הבנים. (ככה זה בשלוותה אין לי מושג איך זה בגהה.. )
שואל השאלה:
פאק הממ תודה שאתם מודיעים לי אני אמות וכמה זמן ניראה לכם שיאשפזו אותי
פאק הממ תודה שאתם מודיעים לי אני אמות וכמה זמן ניראה לכם שיאשפזו אותי
אנונימית
אין לי מושג זה יכול להשתנות ואני לא מכירה אותך אז אני לא יכולה אפילו לשער...
באותו הנושא: