7 תשובות
כי אנחנו מדינה יהודית, צריך לכבד את אלה ששומרים, ומה זה שלא יצאו מהבית? הם יעבירו 24 שעות בתוך הבית בלי חשמל בלי כלום למה הם בכלא?
אנונימית
שואל השאלה:
זה הם בחרו לחיות ככה אז בעיה שלהם^
למה כל השאר צריכים לסבול ולא יכולים לצאת לשום מקום?
זה הם בחרו לחיות ככה אז בעיה שלהם^
למה כל השאר צריכים לסבול ולא יכולים לצאת לשום מקום?
אנונימית
תאשימי את בן גוריון ואת מגילת העצמאות
מדינה יהודית הכוונה שיהודים יוכלו לקיים את הדת שלהם מבלי שיהרגו אותם על זה או שיפריע לעבודה
את שוכחת שמי שמחזיק בתי עסק, ומתפעל תחבורה ציבורית, רובם גם יהודים... מגיע להם את היום שבתון בשבוע להיות עם המשפחה. ואם יאפשרו להפעיל עסקים אז כל מי שלא שומר יקבל יתרון על פני אלה שכן וזה יהרוס את הכלכלה. צריך יום שבתון לכולם, בלי יוצא מן הכלל. גם במדינות אחרות יש יום שבתון רק שאצלם זה יום ראשון.
נכון שזה לא נוח להרבה אנשים שלא שומרים, אבל יש הרבה שכן.
את שוכחת שמי שמחזיק בתי עסק, ומתפעל תחבורה ציבורית, רובם גם יהודים... מגיע להם את היום שבתון בשבוע להיות עם המשפחה. ואם יאפשרו להפעיל עסקים אז כל מי שלא שומר יקבל יתרון על פני אלה שכן וזה יהרוס את הכלכלה. צריך יום שבתון לכולם, בלי יוצא מן הכלל. גם במדינות אחרות יש יום שבתון רק שאצלם זה יום ראשון.
נכון שזה לא נוח להרבה אנשים שלא שומרים, אבל יש הרבה שכן.
אנונימית
כי אתה חי במדינה יהודית! ולכן יש פה חוקים לפי הדת היהודית!
אם לא טוב לך אתה מוזמן לטוס לברלין!
אם לא טוב לך אתה מוזמן לטוס לברלין!
שואל השאלה:
הלוואי עליי לעוף מפה^
הלוואי עליי לעוף מפה^
אנונימית
שואל השאלה:
ואני בת אתה לא רואה שכתוב אנונימית?
ואני בת אתה לא רואה שכתוב אנונימית?
אנונימית
באותו הנושא: