9 תשובות
סליחה
אני דתיה ואין לי בעיה עם נוצרים
מסכים, אבל מה השאלה?
מה זה נוצריה וגם יהודיה
שואל השאלה:
יש במשפחה שלי משתי הצדדים יהודים ונוצרים זה מה זה
שואל השאלה:
והשאלה זה למה אתם עושים את זה כאילו למה על כל נוצרי אתם יוצאים?
טוב תירגעי מה את עצבנית תהיי בודהיסטית מצדי
לי אישית אין בעיה עם נוצרים.

אני יכול רק להניח.
אני סובר שהאי-אהדה לנוצרים נובעת פשוט מההיסטוריה של היהדות עם הנצרות.
יש לא מעט מקרים שבהם הנצרות גרמה ליהודים להסתבך והאשימה את היהודים בכל מיני צרות שהם לא עשו.
לא לכולם יש בעיה אם נוצרים, זה שאת רואה חמש אנשים שאומרים את זה לא אומר "כולם"