התחברות הרשמה

יום בעקבות לוחמים - האם שווה לצאת?

אני אחד שלא אוהב את כל הטיולים האלה מהבית ספר ומשתדל לצאת מהשטיות האלה. אבל הבנתי שזה משהו אחר כזה ושאפשר להכינס לביתים של החיילות ולמלא פרטים וזה מעלה את הסיכווים שלי להתקבל לאותו חיל. זה נכון?
15 בספטמבר 2019, 14:18
טיולרמת הגולן    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מישהו היה ב"בעקבות לוחמים"? שווה ללכת?
אני בי"ב ואמור להיות לי החודש מטעם בצפר "יום בעקבות לוחמים". עכשיו אין לי אפילו טיפה כוונה להיות קרבית, אני רוצה להיות
יש לי עוד כמה ימים יום בעקבות לוחמים
למי שהיה היום ביום בעקבות לוחמים.. באיזו שעה זה נגמר?
יב' גם לכם יש טיול יום בעקבות לוחמים?
למי שווה להצביע בבחירות שלא יסכן לוחמי צה"ל?
מה עושים במסע בעקבות לוחמים ?
יום בעקבות לוחמים כדאי ללכת או שלא?
בכיתה יא או יב עש בעקבות לוחמים?
יש פה מישהו שהיה אתמול בעקבות לוחמים ברמת הגולן?
יש לי יום בעקבות לוחמים מחר מהבית ספר ואני לא יודעת אם להבריז (כי הייתה לי תקופה מאוד עמוסה) או ללכת, שווה לבוא לזה?