8 תשובות
הוא לא...
שואל השאלה:
אבל רשמו באיזשהי שאלה
אבל רשמו באיזשהי שאלה
אנונימית
שאנשים לוקחים דברים ללב ואז אנשים אחרים שואלים למה אין כאן הומור.
אני בעד ציניות ושאנשים יפסיקו לבכות.
אני בעד ציניות ושאנשים יפסיקו לבכות.
^ בדיוק.
מי שנפגע ממה שכותבים לו באתר הזה שיעשה בדק בית, או שמשהו לא בסדר איתו או שהוא פשוט לא מסוגל להתמודד עם האינטרנט
מי שנפגע ממה שכותבים לו באתר הזה שיעשה בדק בית, או שמשהו לא בסדר איתו או שהוא פשוט לא מסוגל להתמודד עם האינטרנט
הוא לא,זה כמו כל אתר יש אנשים חרא ויש אנשים לוקחים ללב
הוא לא יוצר, אתר לא יכול ליצור בעיה נפשית, זה פשוט לא הגיוני.
למי שיש בעיות נפשיות זה מגיע מדברים אחרים ויש מצב שהאתר מדרדר אותם אבל הוא לא עושה אותם.
מי שרגיש מידי אז הוא יקח ללב , אבל האתר לא גרם לו להיות רגיש מידי
למי שיש בעיות נפשיות זה מגיע מדברים אחרים ויש מצב שהאתר מדרדר אותם אבל הוא לא עושה אותם.
מי שרגיש מידי אז הוא יקח ללב , אבל האתר לא גרם לו להיות רגיש מידי
תלוי איך האדם מקבל את התשובות או שאלות וזה מה שיכול לגרום לו לבעיות נפשיות
^ אם בן אדם לוקח דברים קשה זה אומר שהוא רגיש מאוד וזאת בעיה נפשית *אבל* האתר לא יוצר את זה, האדם רגיש בגלל האופי שלו ולא בגלל האתר .
לכן האתר *לא* יוצר בעיות נפשיות , ומי שאומר שכן פשוט לא מבין כלכך
לכן האתר *לא* יוצר בעיות נפשיות , ומי שאומר שכן פשוט לא מבין כלכך
באותו הנושא: