התחברות הרשמה

אתם מגדירים את עצמכם אדישים?

23 בספטמבר 2019, 10:18
הגדרותאדישותתכונותבטחון עצמיהתנהגות    
11 תשובות
ההפך
m
moonchild_
באופן כללי, ממש לא.
מ
מצ"ר
לפעמים זה כיף
ר
רונקית
לא,אולי לפעמים
פ
פרשתתיייי
בדרכ כן
R
RONI444418
לרוב.
~❤Shaggy❤~
sometimes
Y
Yona.
כן. בעיקר כשאני ב"דאוּן"...
... בד''כ אני רגישה...
L
LeoSphinx
לא
k
kupikaka
לא.
Princesa
לא
ז
זאת שתגרום לך לחייך (;
באותו הנושא:
איך אתם מגדירים את עצמכם רזים, בינוניים, מלאים, שמנים
אתאיסטים, אתם בכל זאת מגדירים את עצמכם כיהודים?
אתם הייתם מגדירים את עצמכם כ...
איך אתם מגדירים את עצמכם מבחינה דתית?
אתם מגדירים את עצמכם כיהודים גאים?
אתם מגדירים את עצמכם בתור אנשים קרים או חמים?
אתם מגדירים את עצמכם כ...
איך אתם מגדירים את עצמכם?
הייתם מגדירים את עצמכם אנשים נחמדים?
איך הייתם מגדירים את עצמכם במשפט אחד/ מילה אחת?!
איך אתם מגדירים את עצמכם? (מערכת יחסים)