14 תשובות
שקית
שקית.
למרות שזאת אותה גברת בשינוי אדרת.
שקית
בכוס
בקבוק קיצר
שוקו בבקבוק.
לא משנה לי כי גם ככה אני שופכת לכוס אחר כך,
לא נוח לי לשתות משקית או בקבוק.-.
אבל בכללי בקבוק;-;
בקבוק
יותר נוח חחח
כלום מזה. שוקו משוקולית בכוס
שקית
זה עושה יותר חשק לשתות ומדגיש תטעם של השוקו
בבקבוק זה מגעיל
אנונימית
בקבוק
בקבוק