4 תשובות
את אמרת דעה או עזרה. אם זה רק להביע דעה אז כל הכבוד לך שאת דואגת ככה למשפחה שלך. זה מה שעושים ילדים ונכדים טובים.
כל הכבוד חשוב לכבד את המשפחה
שואל השאלה:
תביע את דעתך . לא צריךלהיות קטנונים על כל דבר זו פרעקה
מה בדיוק השאלה?