8 תשובות
בירושלים מרגישים את זה טוב מאוד
כן, נהייתי חולה כבר עכשיו
ואני יותר אוהבת חורף
כן
חורף
אחח חורףף מחכה לזה מאוד. ( מין הסתם חורף)
כן בירושלים קפוא
וואי כן נהיה קפוא בבקרים
ואני ממש מעדיפה את החורף
כןן אני יותר אוהב חורף כי אפשר לראות טלנבולה עם מרק חחח
קריר כן.
חורף הכי טוב.