14 תשובות
וואי גם אני
אנונימית
שואל השאלה:
תמיד כשאני עם בנות לא כיף לי איתן
אני מקרמה באיך שהם נראים וממתנהגים
אנונימית
אז תסתובבי יותר עם בנים
מבינה אותך גם לפעמים נראה לי כיף יותר אבל אני לא בן אז לא באמת יודעת
אני באמת יכולה להבין אותך, לי אישית כיף עם החברות שלי אבל תמיד יש לי חיבור יותר עם בנים, לרוב הם יותר זורמים והם גם יותר מתחברים מאשר בנות שהן לרוב מאוד שיפוטיות.
שואל השאלה:
אבל אין לי איך להכיר בנים
אנונימית
שואל השאלה:
תמיד אמא שלי אומרת לי להכיר חברות ואני מרגישה עצובה כן אני לא רוצה חברות אני רוצה חברים
אנונימית
בית ספר, תנועת נוער, חוג, חברות עם חברים?... יש מסגרות
שואל השאלה:
ההורים שלי דתיים ואני הולכת לבית ספר ומקומות רק של בנית
אנונימית
שואל השאלה:
בנות
אנונימית
שואל השאלה:
ואני גם רוצה להיות עם בנים שגדולים ממני כי בנים בגילי ילדותיים
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה
אנונימית
למה את מקנאה?
שינוי מין?
תנסי להתחבר יותר לבנים,
ואם את.לא מכירה תתחילי פשוט לדבר איתם וליצור חברויות