3 תשובות
את נחשבת חולה כפרה ועם בעיות נפשיות
את נשמעת בבעיה קשה כפרה נראה לי לא תצאי מזה
אנונימי
תתייעצי עם הפסיכולוגית, סביר להניח שהיא תיתן לך תמונת מצב מציאותית יותר מהאנשים כאן.
אני מאובחנת עם דיכאון אבל הפסקתי לקחת כדורים מיוזמתי, זה לא שנהפכתי להיות מאושרת אבל דיכאון זה דבר שצריך לחיות איתו לא לנסות לכסות אותו בכדורים, אני כן לוקחת לפעמים כדורי הרגעה כשיש לי ימים קשים יותר אבל כדורים קבועים לדעתי רק הורסים יותר ולא נותנים לך הזדמנות לצאת מזה כי את כל הזמן מסוממת
אנונימית