עברתי בית ספר השנה, מכל החברות והכי חשוב מהחברה הכי טובה שלי.. זה היה לי קשה אבל די השלמתי עם המצב עכשיו חלמתי שאני חוזרת מהבית ספר לבית חשוך כל יום. ואני מנסה להדליק את האור והוא לא נדלק.. ואני רואה את כל החברות שלי מהבית ספר הקודם נהנות בחוץ . אני חושבת שזה רמז לזה שבהמשך השנה הולך ליות לי קשה כי יתחילו המבחנים ואני לא אוכל להפגש איתה יותר. מהלעשות?