7 תשובות
זה בסדר
זה לא תפקיד שלך ויש עוד מלא אנשים שראו אותו ויטפלו בו
את צריכה לקחת אותו לווטרינר כדי לראות שהכל תקין ואז את יכולה לקחת אותו הביתה.
לקחת לויטרינר הכי טוב.
קודם כל לטפל בו לתת לו אוכל ולבדוק את תקינות בריאותו. אחר כך אפשר או לצער בע"ח או אלייך שזה מבורך.
עדיף שלא לגעת בו. אם הוא קשור או לא יודע מה, יכול להיות שהוא גם חולה עדיף להתקשר לווטרינר או משהו שיבואו לקחת אותו, אבל להתקרב אליו זה לא הוא גם יכול להגיב בתקופנות
או שתקחי לכלבייה או שתשאירי אותו אצלך עד שימצאו לו בית
שואל השאלה:
נגיד ומצאתי כלב כזה ואני מתקרבת אליו והוא לא תוקף אותי אז אני יכולה לקחת אותו לבית עד שאני אלך איתו לוטרינר לראות שהכל תקין?
או שעדיף שישר אני אלך לוטרינר
אל תלכי איתו בשום צורה! יכול להיות שיש לו מחלות שאת לא יודעת, עדיף להזמין מישהו מקצועי מוסמך שייקח אותו משם