12 תשובות
לא
לא
האישה תטפל בהם
אין סיבה לדאוג
האישה תטפל בהם
אין סיבה לדאוג
ממש לא להפך
את יכולה לבסס את הטענה שלך, בבקשה?
להפך,
זה אגואיסטי לא להביא ילדים לעולם.
יש כאלה שלא רוצים כי הם רוצים לחיות את החיים בלי "נודניקים" מסביבם.
זה אגואיסטי לא להביא ילדים לעולם.
יש כאלה שלא רוצים כי הם רוצים לחיות את החיים בלי "נודניקים" מסביבם.
אנונימית
לא
למה אגואיסטי?
את מתכוונת לזה שיהיו לנו ילדים שיהיו כמונו? בזה האגואיסטיות בהבאת ילדים במחשבתך מתבססת? כי אם כן, אני מבינה אותך. אך צר לי להודיעך שבכל דבר יש אגו ואינטרס. מבחינתי גם באהבה. אז כן, הכול זה אינטרסים אז אני לא רואה את זה כדבר שלילי מכיוון שאין דרך למנוע את זה. נכון יש אגו ואינטרס אבל מצד שני יש גם את עתיד כדור הארץ. לא יודעת מה איתכם אך אני אחנך את ילדי לשמור על כדור הארץ כך שזה לא עוזר גם לי זה עוזר לכל העולם.
לא הבנתי למה, להביא ילדים לעולם זה בטבע של אנשים.
כן. זה ידוע שהסיבה שאנשים מביאים ילדים לעולם זה כדי לרצות את עצמם. יש בזה משהו אגואיסטי בעיקר אם מביאים 10 ילדים ואז בכלל אין להורים סמן לכל אחד בנפרד
בטח מזה פה
באותו הנושא: