6 תשובות
זה באמת נשמע לא תקין והפרעת אכילה לדעתי תדברי עם אמא שלה לטובתה לעזור לה
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני יכולה להגיד לאמא שלה? שתשים לב שהיא לא יורדת עוד במשקל או שתיקח אותה למישהו?
אנונימית
נראלי כן
אנונימית
זה נשמע לא טוב
תנסי לדבר איתה לעודד אותה תתמכי בה
תקחי אותה אולי למישהי שתעזור לה אפילו תלכי את למישהי ותגידי לה שתנסה לייעץ לך מה לעשות בקשר לחברה שלך
ותגידי לה שכן תאכל אוכל שזה לא בריא ככה איך שהיא ובטח ובטח שזה לא טוב המצב ככה
אחותי גם הייתה פעם אנורקסית ואמא שלי נלחמה עליה ועשתה הכל כדי להציל אותה
בסוף הכל הסתדר לטובה כמובן.
אי אפשר באמת לדעת לפי זה.
אנורקסיה זה לא רק ירידה במשקל ולא לאכול ג'אנק פוד זה גם משהו נפשי.
יכול להיות שהיא רק עשתה דיאטה, הרי ציינת שהיא ירדה 14 קילו מפורים, זאת אומרת 6 חודשים, שממה שבדקתי זה בסדר גמור.
אבל אני לא רופאה, עדיף לך לשים לב לזה:
קשה לה לדבר על אוכל?
היא נמנעת מאכילה בציבור?
היא לא אוהבת לדבר על הנושא הזה?
היא מסתירה את הרזון שלה תחת בגדים גדולים?
את רואה ירידה ניכרת בלימודים שלה, או שהיא יותר עצובה?
אלה פחות או יותר שאלות שכדאי לך לשאול
מקווה שעזרתי
אנונימית