7 תשובות
שואל השאלה:
אני מפחדת שיורידו אותי
אני מפחדת שיורידו אותי
נו באמת אז זה בקושי 30 אחוז מהציון הסופי..
את בכיתה ח/ ט?
את בכיתה ח/ ט?
שואל השאלה:
ח...
אני לא רוצה להישמע פרפקציונית או בכיינית אבל האנגלית ממש חשובה לי ואני מפחדת שיורידו אותי וזה היה בחן יחסית קל אז מה יהיה האלה?
ח...
אני לא רוצה להישמע פרפקציונית או בכיינית אבל האנגלית ממש חשובה לי ואני מפחדת שיורידו אותי וזה היה בחן יחסית קל אז מה יהיה האלה?
אל תפחדי מזה תנסי רק ללמוד מהטעויות שעשית במבחן ולהשתפר מזה ואת תמיד יכולה לשפר את זה..
תלכי למורה ותנסי להגיד לו/לה שיתנו לך מבחן חוזר או מטלה או הערכה חלופית כדי שיהיו לך עוד נקודות במקום המבחן..
וחוץ מזה זאת רק המחצית הראשונה יש עוד 2 מבחנים אז אין לך מה לדאוג❤
תלכי למורה ותנסי להגיד לו/לה שיתנו לך מבחן חוזר או מטלה או הערכה חלופית כדי שיהיו לך עוד נקודות במקום המבחן..
וחוץ מזה זאת רק המחצית הראשונה יש עוד 2 מבחנים אז אין לך מה לדאוג❤
שואל השאלה:
אי אפשר מועד ב וזה לא מבחן זה בחן אבל עדיין אני לא מפסיקה לבכות
אי אפשר מועד ב וזה לא מבחן זה בחן אבל עדיין אני לא מפסיקה לבכות
שואל השאלה:
אני הקבצה א
אני הקבצה א
איזה הקבצה את?
את לא יכולה מועד ב?
חוצמיזה אם כל השאר ציונים טובים זה לא יוריד בהרבה
את לא יכולה מועד ב?
חוצמיזה אם כל השאר ציונים טובים זה לא יוריד בהרבה
באותו הנושא: