8 תשובות
כן
כן ברור
כן, בודדה
כן, התבכיינתי המון מכמה שבית ספר זה גרוע ומשעמם והיום כשאני חושבת על זה היסודי זאת התקופה הכי הכי טובה של החיים שלי ואני מתגעגעת, הייתי ביישנית אבל עדיין הצלחתי להתחבר לכולם בכיתה, בהפסקות שיחקנו גומי, קלאס, מחבואים, לפעמים סתם נשארנו בכיתה ושיחקנו במחשב, תקופה מהממת :((
כן,ואי ואי אני זוכר הייתי רב מכות עם ילד קבוע כל שני וחמישי חחח
זוכר
ההפסקות עברו בכיף כל ההפסקה שיחקנו מחניים
ובמה התעניינתי? זה אני לא ממש זוכק
ההפסקות עברו בכיף כל ההפסקה שיחקנו מחניים
ובמה התעניינתי? זה אני לא ממש זוכק
כן.
אני זוכרת שהייתי השקטה של הכיתה (אני עדיין), ההפסקות היו כייפות, ועדיין...והתעניינתי, לא זוכרת...
אני זוכרת שהייתי השקטה של הכיתה (אני עדיין), ההפסקות היו כייפות, ועדיין...והתעניינתי, לא זוכרת...
באותו הנושא: