75 תשובות
גיל 14
כנס עולמות
היה כיף אבל היה שיער באמצע חח
אם מחשיבים את הגן אז זה היה בשירותים של הבנים וזה היה באמת ממש קסום (כן אני זוכרת)
כנס עולמות
היה כיף אבל היה שיער באמצע חח
אם מחשיבים את הגן אז זה היה בשירותים של הבנים וזה היה באמת ממש קסום (כן אני זוכרת)
לא היתה ):
זה היה עם מישהו שממש הייתי דלוקה עליו בכיתה ז' בגינה ליד הבית ואבא שלי ראה אותנו
כיתה י. היינו שנה פלוס
8 עם אמא שלי
זה היה דוחה ויבש עם מישהו שלא יודע להתנשק בגיל 16 איכ אני מכחישה כלקשר
אנונימית
14, מועדון נוער
לא היתה ..חח
17, במסיבה היתה נוראית
אנונימית
13, חברה הכי טובה שהייתה לי אז, זה היה דיי מטומטם, מתחרטת. אה וליד בניין העירייה לול
כמעט 18, עדיין לא קרתה
עם החבר הראשון שלי גיל 16 וחצי
שתינו קצת היינו בחוץ ישבנו על ספסל ביחד קצת נשענתי עליו אני זוכרת שהסתכלנו אחד על השנייה כמה דקות ואז זה פשוט קרה חח
ואם להחשיב שהיתי בכיתה ה מישהו שאהב אותי נתן לי נשיקה (פיקה מהירה מאוד)
שתינו קצת היינו בחוץ ישבנו על ספסל ביחד קצת נשענתי עליו אני זוכרת שהסתכלנו אחד על השנייה כמה דקות ואז זה פשוט קרה חח
ואם להחשיב שהיתי בכיתה ה מישהו שאהב אותי נתן לי נשיקה (פיקה מהירה מאוד)
בגיל 13
זה היה בפארק
איך זה היה? חלומי
לא, באמת, זה היה חלום.
זה היה בפארק
איך זה היה? חלומי
לא, באמת, זה היה חלום.
16, באוטו שלו
אנונימית
בגיל 12 בגן משחקים
במסיבה חחח אופסי.. חוץ מזה לא היה
14...זה היה מביך בהתחלה אבל אז סבבה... זה היה בים בשקיעה, קיטשי ברמות אני יודעת
הראשונה הראשונה? אני והחלון. גיל 5
לא הייתה לי
גיל 9
בבצפר הוא היה חבר שלי חחח וכולם הסתכלו וצעקו תתנשקו
בבצפר הוא היה חבר שלי חחח וכולם הסתכלו וצעקו תתנשקו
לא הייתה.
אני לא מוזרה אוקיי?
זה הגיוני שלא היה לי חבר עדיין.
נכון?
אני לא מוזרה אוקיי?
זה הגיוני שלא היה לי חבר עדיין.
נכון?
לא היה
17, עוד לא הייתה
באמצע סרט
גיל 14
גיל 14
אנונימית
לא הייתה
צרפתית לא קרה עדיין , יבשה עם האקס שלי
אנונימית
15 במסיבה עם מישהו שלא מכירה משהו מזעזע
אנונימית
בגיל 13 זה היה בחופש הגדול בין כיתה ז ל ח זה היה ליד מעליות בבינין שלי הנשיקה עצמה הייתה אחלה (צרפתית) אבל הבעיה הייתה שהכרתי אותו רק שלושה ימים לפני שזה קרה והוא בכלל לא רצה חברה
גיל 14 על איזה ספסל ליד הסינימה והיה מפדאח
אנונימית
היה לי חבר שנורא רצה לנשק אותי, הוא ביקש שוב ושוב, ושוב באופן ממש מטריד... אמרתי שאני לא מוכנה נפשית לנשיקה, אבל הוא לא הבין, הוא התחנן ואמר שאם לא נתנשק הוא יפרד ממני אז בסוף אמרתי לו שזה בסדר רק בגלל שממש נלחצתי והייתי בחרדות...
הנשיקה הראשונה שלי כפיה והטרדה מינית ייאיי
הנשיקה הראשונה שלי כפיה והטרדה מינית ייאיי
אנונימית
חח לא הייתה ;(
19
אנונימית
טוב אני אצא מהשאלה כי מדכא אותי שכולם כבר עשו את זה
לא היה
גיל 15 בפארק
לא הייתה:(
כן זה עצוב.
כן זה עצוב.
16 בבלוק בכניסה לבניין, היה גם גשם בחוץ אז זה יצא די רומנטי
ביום רביעי האחרון עם חברה שלי :) (לא צרפתית)
17
17
אנונימי
כיתה ט' גיל 15 . הייתה לי ''חבורה'' והיה לנו מקום קבוע " המקלט"
הקמנו שם זולה מטורפת עם ספות שולחנות ואפילו שרותים ועשינו גרפיטי על הקירות והשארנו חותם של השמות שלנו וזה היה ה-מקום.
הקמנו שם זולה מטורפת עם ספות שולחנות ואפילו שרותים ועשינו גרפיטי על הקירות והשארנו חותם של השמות שלנו וזה היה ה-מקום.
לא היה , בת 16
אנונימית
אחרי מסיבה כשהלכנו על החוף בים ,
באיזה 2 בלילה ,
היה מושלם ברמות
גיל 13
באיזה 2 בלילה ,
היה מושלם ברמות
גיל 13
16, במסעדה, הייתה בכוח, זה הדרדר לאונס..
זוועה קיצר
זוועה קיצר
אנונימית
פיקה עם הקראש באמצע אימון. תאמת שהיה חמוד.
15
15
גיל 13 בבית שלי
היה לא משהו
היה לא משהו
אנונימית
הרגע הזה עוד לא קרה
במדרגות הבניין בנתניה
גיל 15
היה זוועה
גיל 15
היה זוועה
סינימה סיטי אחרי סרט ב11 בלילה
(15)
(15)
גיל 13 עם בחורה נשיקה חלומית שדי נעשתה בכוח
13
מסדרון בצפר
אמר לי שהוא רוצה לנשק אותי
פיקה
אבל בהמשך הייתה גם אמריקאית
מסדרון בצפר
אמר לי שהוא רוצה לנשק אותי
פיקה
אבל בהמשך הייתה גם אמריקאית
אנונימית
16 עם מישהו שהייתי איתו חודשיים והוא לא יודע לנשק בכלל
בחיים לא תהיה, כי אפחד לא ירצה אותי ולא רוצה אותי.
עריכה: שאלה כזאתי לא טובה לי
מה מינוס?!?!?!?!?
אבל למה מינוס? זו דעתי כי זה נכון שלא ירצו אותי!!!
עריכה: שאלה כזאתי לא טובה לי
מה מינוס?!?!?!?!?
אבל למה מינוס? זו דעתי כי זה נכון שלא ירצו אותי!!!
אנונימית
17
אצל חבר שלי (ביחד עד היום)
היה מדהים
אצל חבר שלי (ביחד עד היום)
היה מדהים
13 וחצי בערך
בחדר של האקס שלי
לא מבחירתי.
בחדר של האקס שלי
לא מבחירתי.
13 וחצי, בספסל מול השקיעה הייתה אחת שאני לא מחשיבה כי היא הייתה מוזרה בטירוף והוא בא להמשיך לצרפתית ונבהלתי אז זזתי וקיצר מוזר.
זאת שאני מחשיבה הייתה איזה שבועיים וחצי אחרי וזה היה באותו ספסל בחושך והיה ממש כיף
זאת שאני מחשיבה הייתה איזה שבועיים וחצי אחרי וזה היה באותו ספסל בחושך והיה ממש כיף
אנונימית
גיל 14, עם מישהו שיצאתי איתו אז.
ישבנו בחדר מדרגות כי לא היה מפתח לבית שלו, סיפרתי לו איזה סיפור ממש עצוב ובגלל שהתחלתי לבכות הזזתי את הראש ממנו, ושהסתובבתי אליו הוא נישק אותי.
בזמנו זה היה מה שרציתי, זה היה מושלם. אחרי זה זה נהפך הסיוט הכי גדול שלי.
אני לא מתחרטת אבל.
ישבנו בחדר מדרגות כי לא היה מפתח לבית שלו, סיפרתי לו איזה סיפור ממש עצוב ובגלל שהתחלתי לבכות הזזתי את הראש ממנו, ושהסתובבתי אליו הוא נישק אותי.
בזמנו זה היה מה שרציתי, זה היה מושלם. אחרי זה זה נהפך הסיוט הכי גדול שלי.
אני לא מתחרטת אבל.
מסיבה, גיל 15
14, בספסל בגינה, מגעיל רצח כי תכלס הוא לחץ עליי ולא הייתי מוכנה
16, גינה
היא אמרה שהיה טוב וגם אני חושב
היא אמרה שהיה טוב וגם אני חושב
אנונימי
בגיל 15.5
בגג של בניין עסקים
היא הייתה מושלמת.
בגג של בניין עסקים
היא הייתה מושלמת.
עוד מעט 16. עדיין לא קרה אם לא מחשיבים את החלומות שלי על דיימון
בפארק, לפני כמעט שנה, הייתי כמעט בת 15. היה נוראי, החבר הכי טוב שלי תקף אותי מינית.
בגיל 16, מתחת לבית שלי עם האקס הראשון שלי
לא יודעת איך היה לו אבל לי היה קצת מביך אבל סבבה
לא יודעת איך היה לו אבל לי היה קצת מביך אבל סבבה
גיל 15 בשדות של הקיבוץ
אנונימי
13
בטיול שנתי בתוך אוהל (גיחה)
ואני כבר לא בקשר איתו ממזמן חח
בטיול שנתי בתוך אוהל (גיחה)
ואני כבר לא בקשר איתו ממזמן חח
באוטו שלו הייתי בת 16 וזה פשוט זרם והיה כיף עד שהוא הוסיף גם לשון ושם קצת הסתבכתי
כמעט 15, וזה היה באיזשהו מדרגות בפארק.
נשיקה זוועתית עם בן אדם איום
נשיקה זוועתית עם בן אדם איום
גיל 14 וחצי
אמת או חובה
פיקה
בפארק שליד הבית
עם מישהו שהייתי דלוקה עליו משהו כמו שבוע
אמת או חובה
פיקה
בפארק שליד הבית
עם מישהו שהייתי דלוקה עליו משהו כמו שבוע
אנונימית
בגיל 14 בלג בעומר זה היה אמת או חובה
ועם נחשב הייתה בגן
ועם נחשב הייתה בגן
גיל 15
בים
היה מוזר כי באמצע הנשיקה שלנו הגיע גל ענק והרס לנו את הרגע.. ולבסוף מסתבר שהילד הזה היה סתם מניאק.. :(
בים
היה מוזר כי באמצע הנשיקה שלנו הגיע גל ענק והרס לנו את הרגע.. ולבסוף מסתבר שהילד הזה היה סתם מניאק.. :(
גיל 13 בלונה פארק
אמת או חובה עם בנאדם שבכלל לא אהבתי אוף
ובמגלשות למעלה (זה מין פארק עם מלא מגלשות מסובכות;(
ובמגלשות למעלה (זה מין פארק עם מלא מגלשות מסובכות;(
בגיל 4 בגן שעשועים ממ...
הממ הוא בא מחרטה
הממ הוא בא מחרטה
בגיל 14 בגינה עם האקס, האקס לא היה בשכבה שלי והסתובבו שם בנים מהכיתה שלי, עדיין אוכלת סרטים אם הם ראו את זה או לא. כעיקרון היה לי לפני פשוט אני לא ממש מחשיבה אותם אין לי כוח לפרט למה.
גיל 14 פחות או יותר בגן שעשועים
גיל 10
בפארק
מתביישת בגלל זה
בפארק
מתביישת בגלל זה
באותו הנושא: