50 תשובות
אומרת לו שאני לסבה
זה לא קורה אז..
אנונימית
מתחילה להזיע להסמיק ולשחק בשיער
מתחילה להסמיק ולחייך הרבה
דופקת חיוכים מטרידים
מנסה להיראות טוב וכזה לסדר את השיער וזה
מובכת. (עם כל אחד) וכל הזמן מחייכת ומסמיקה
אנונימית
מייבשת אותו קצת בהתחלה
מובכת ומנסה להגיד משהו שנון בחזרה
אומרת שיש לי חבר
מסמיקה ומדברת איתו רגיל
מחייכת ומסמיקה כמו עגבנייה
אני לא בת אבל אני לא אצליח לדבר ונראלי פשוט אעשה פדיחות לעצמי
לוקחת אותו וכולאת אותו בארון ,זוכרת להביא לו כל יום מים וקצת אוכל
הוא כנראה ישאר בחדר שלי לעד
הוא כנראה ישאר בחדר שלי לעד
ביישנית ברמותת.
מחייך וצוחקת מכל דבר
משחקת בשיער ודואגת שיהיה לנו איך לדבר אחרי זה
משחקת בשיער ודואגת שיהיה לנו איך לדבר אחרי זה
פנים מול פנים?
מתחילה להיות אדומה (מסמיקה) ואז עושה את עצמי קולית למרות שהוא מבין שלא
מתחילה להיות אדומה (מסמיקה) ואז עושה את עצמי קולית למרות שהוא מבין שלא
רגיל.
מתחילה לחייך בהגזמה ולהכנס ללחץ מטורף
אם מישהו מתחיל עם מישהו הוא כבר לא חתיך נודר נדר
חתיך זה רק האלה שקשים להשגה ולא שמים עליהן
חתיך זה רק האלה שקשים להשגה ולא שמים עליהן
מובכת ומנסה לשדר הומור וקלילות
אני קובעת איתו(;
אבל זה לא קורה):
אבל זה לא קורה):
משתדלת לא להתנהג כמו חולת נפש
מתנהגת כמו מתלהבת וחולת נפש אלוהים יודע למה זה קורה לי
ליטרלי אין שום סיכוי שזה יקרה בחיים
חחחחאניאוהבתבנות
היום מישהו התחיל איתי ברחוב פאקינג חח
הייתי מובכת רצח
הייתי מובכת רצח
תשובה רביעית:
.....כנ"ל
.....כנ"ל
מופעל מנגנון הגנה
אינסטינקט fight or flight
בוחרת בflight
lol
סתם מתי בפעם האחרונה התחילו איתי
נראה לי כיתה א ככה
אינסטינקט fight or flight
בוחרת בflight
lol
סתם מתי בפעם האחרונה התחילו איתי
נראה לי כיתה א ככה
היי
חושבת שעות מה לענות בשביל לא לנסות להביך את עצמי
מסמיקות
אם אני בעניין אז אני זורמת, אבל זה נורא תלוי בילד
מחייכת חיוך קטן כזה ומסמיקה אני ממש ביישנית....והשיחה זורמת כזו
מסמיקה ומנסה להראות רצינית.
רגיל
חחח לא קורה אבל אם כן הייתי מנסה לשחק אותה קול אבל במקום היה יוצא לי חולת נפש לדוגמא צוחקת מכל דבר מתנשמת בכבדות מזיעה סביר להניח שהייתי מתנהגת כאילו אני אם עוד משהו כדי לא להיות איתו לבד בסיטואציה גם הייתי זורקת דברים לא רלוונטים כמו אני מפליצה מתוך שינה ולסבאשלי יש שיניים תוטבות ודברים כאלה רק כדי שהיה לנו על מה לדבר... עכשיו אני מבינה למה לא מתחילים איתי...
סתם נסחפתי אין לי מושג..... חחח
סתם נסחפתי אין לי מושג..... חחח
אנונימית
תפסיקו להגיד תשובות של ילדים מסכנים ותענו כבר על השאלה, נמאס מהחוסר ביטחון שלכם כבר, במקום להגיד כמה לוזרים ומכוערים אתם תפתחו ביטחון עצמי
לא יודעת, לא קרה מעולם
מתחיל להסמיק
לא קרה לי אבל אם זה יקרה לי אני אתעלף בטוח
זה אף פעם לא קרה
אבל כשמישהו חתיך מהכיתה מתחיל לדבר איתי אני מסמיקה, מגמגמת ומדברת ממש חלש
אבל כשמישהו חתיך מהכיתה מתחיל לדבר איתי אני מסמיקה, מגמגמת ומדברת ממש חלש
כנל סביר להניח שאני אתעלף
וואי מחייכת בצורה מובכת בטירוף וכל שניה מפחדת שהשיער שלי לא נראה טוב שאותו רגע ומנסה להסתדר, לעזעזל למה אנלא יכולה לשמור על פאסון במצבים האלה
טוב אז יום אחד הקראש התחיל איתי וביקש את האינסטגרם ופשוט רעדו לי הידיים שכתבתי את השם שלי באינסטה שלו אבל זה היה רק איתו בשאר המקרים אני מתנהג דיי רגיך
שואלת אותו אם הוא עשיר
אנונימית
מסמיקה מלא
רגיל
מתה במקום.
אנונימית
מתחילה לרקוד פורטנייט
אנונימית
באותו הנושא: