3 תשובות
לא, בטעות רשמתי כן - תיקנתי.

לא, ממש לא נורא.
זהגיד שזה טוב? זה טוב שאתה סבבה עם אנשים. השאלה מי עוזר לך או מנחם אותך או כיף לך איתו בסופו של יום? אם אין כזה אז זה לא מצב רצוי. כדאי דיהיה מישהו שיהיה לצידך