5 תשובות
יש פנימיות למצויינים או לכאלה שרוצים מסגרת שונה
או במקרים אחרים שצריכים חינוך נוקשה
או במקרים אחרים שצריכים חינוך נוקשה
כי זה בית ספר ממש טוב והוא רחוק מהבית שלי
כי רציתי סוג של מסגרת שונה בחיים שלי, וזה כיף אחרי הכל
חברים צחוקים בלי הורים יושן מתי שבא לי עושה מה בלי אחד הכיפיים כל מי שאומר שלא בא לו פנימיה כי זה לא כיף הפסד שלו
כי אני לומד רחוק מהבית
באותו הנושא: