6 תשובות
שואל השאלה:
לא
מה קשור?
לא
מה קשור?
לי זה קורה לפעמים כשאני במחזור בגלל ההורמונים וזה חחח...
הכל בסדר, אל תדאגי.
לפעמום דברים כאלה קורים.
הכל בסדר, אל תדאגי.
לפעמום דברים כאלה קורים.
זה גם הפרשות, קורה לי בלילה שיש לי דמעות למרות שאני לא בוכה או לא עצובה
אנונימית
הכל בסדר, מותר לך.
גם אני לפעמים בוכה בלי סיבה חחח
אבל כשאני בוכה העיניים שלי יפות- תסתכלי על הטוב!
גם אני לפעמים בוכה בלי סיבה חחח
אבל כשאני בוכה העיניים שלי יפות- תסתכלי על הטוב!
את יכולה לדבר איתי אם את רוצה ואני ינסה לעזור לך
אולי את בעודף משקל
באותו הנושא: