5 תשובות
לא
אני כזאת וצמה
לצום זה כיף תצומי
אני כם לא צדיקה גדולה אבל אני מאמינה בדרך שלי . ולצום זה חלק בשבילי וחוץ מזה כדי לך מתיישהו גם אן את לא מאמינה בשביל הקטע של הלהתנתק וההרגשה
אנונימית
יש גם אתאיסטים שצמים, מתוך הרגל ותחושה אישית של עצמם.
אני אישית בדיוק כמוך ואני לא צמה, אני נהנת מיום כיפור בלי לצום, מסתובבת עם חברות, אוכלת בבית, משחקת במשחקים עם משפחה וחברות, כיף. לא מענה את עצמי ואת הנסיון להיות בן אדם טוב כלפי האחר אני מנסה לפרוש במהלך כל השנה.
באותו הנושא: