6 תשובות
עבר סבבה האמת
אוחח זה הרגיש כמו נצחח!!
היה סבבה
הצום היה קל מאוד.
הרגשתי הרבה יותר טוב שאלתי, אבל בגלל שהבעיה היחידה שלי בכיפור זה לא לאכול אז היה אסור לי לשתות ואכלתי רק דברים יבשים והייתי צמאה ממש (יש סיבה מוצדקת שאני צריכה לאכול בכיפור)
למה שאני ארגיש שונה
באותו הנושא: