התחברות הרשמה

אני וחבר שלי התחבקנו אתמול בצום זה סבבה?

9 באוקטובר 2019, 23:02
צוםיום כיפורחיבוקהתאהבות    
תשובה אחת
כן
J
Just live LIFE
באותו הנושא:
סבבה ללכת לצו ריאשון לבד ?
הילדי צומי כאן מעצבנים אתכם ? או סבבה
אני כבר מאתמול בצום כי ישלי בדיקות דם
אם לא אכלתי כלום מאתמול בלילה כמה זמן אני בצום?
ישנתי אתמול מ9 עד 1 בלילה ולא ישנתי מאז ואני עייפה ...לישון בערך שעה?זה סבבה?
הצום רק התחיל וכבר אני צמאה בטירוף מה אני יכולה לעשות כדי להעביר בסבבה את הצום?
אכלתי אתמול סבבה ?
אם אני באה עם שורט לצו ראשון זה סבבה או שהחיילים שם יחשבו שאני עומדת בצומת?
ישנתי עם חבר שלי אתמול בפעם הראשונה, אבל לא עשינו כלום,רק התחבקנו, הוא ניסה לגעת לי בחזה אבל לא הרגשתי בנוח אז הוא הפסיק
32 תגובות לתמונה זה סבבה?רק אתמול פתחתי אז אין ממש הרבה
זה הרבה / סבבה מה שאכלתי אתמול ?