6 תשובות
חינוך נוקשה עם הבלגות (מלשון להבליג) מדי פעם.
לשאלתך השנייה, לא יהיו לי ילדים
לשאלתך השנייה, לא יהיו לי ילדים
הילדים שלי ילמדו בבית ספר דמוקרטי ללא ספק.
חינוך רך
ואני אחנך אותם פחות בלהיות מנומסים ויותר בלדעת איך להתמודד עם החיים ולהכין אותם להכל
ואני אחנך אותם פחות בלהיות מנומסים ויותר בלדעת איך להתמודד עם החיים ולהכין אותם להכל
אנונימית
אני בעד חינוך רך, אבל ההגדרה שלי לרך זה לחנך את הילד בצורה מנעימה אבל להעמיד במקום כשצריך
חינוך רך, ילדים לא יבינו במכות או צעקות, כשמדברים איתם כמו שצריך ובעדינות ככה הוא ילמד מזה, אחרת אם זה יהיה במכות או צעקות הוא ירגיש תחושה שהוא לא אוהב אותי.
ולשאלה השנייה, אני אלמד אותם בחינוך הרך.
ולשאלה השנייה, אני אלמד אותם בחינוך הרך.
אנונימית
אני בעד חינוך מאוד קשוח, אבל בו זמנית לתת להם את ההרגשה שאני תמיד כאן בשבילם לכל דבר. החינוך שלי בעתיד יהיה כלכך טוב, עד שהילדים שלי פשוט יכבדו אותי.
באותו הנושא: