10 תשובות
מה הבעיה עם זה תסבירי לי?
שואל השאלה:
^שאני טבעונית וזה ממש מגעיל אותי וגורם לי להרגיש לא בנוח עם עצמי
אנונימית
מזדהה, קרה לי עם מיונז :(
אני גם טבעונית.
תתנחמי בעובדה שזה קרה בטעות, אני יודעת שזה קשה אבל לא עשית את זה בכוונה.
3>
מחדלים..קורה ואנושי,תלמדי להבא לעיין היטב במה שכתוב על גבי האריזה...
אהה את אכלת חלב?
אבל.. זה קרה בטעות ולא התכוונת
שואל השאלה:
^גם חלב וגם ביצים ביום אחד ואני רוצה להקיא את זה אבל אסור לי כי זה יעשה לי טריגר לבולימיה
אנונימית
הכל טוב.. תוך שבוע זה נעלם מהגוף שלך לחלוטין.. תלוי כמה מהר הגוף שלך מתנקה..
שואל השאלה:
^לא היה הבדל באיטריות ובפירה היה ממש מגעיל
אני לא אוהבת פירה חלבי
אנונימית
היי, גם אני טבעוני..קורה מידי פעם..מה לעשות.כל עוד זה לא במודע אז הכול טוב..ההרגשה הרעה תעבור מהר
שואל השאלה:
^אכלתי רק ביס כי חשבתי שזה פרווה ואז הפסקתי כי היה לזה טעם חלבי וכששאלתי אמרו לי שזה עם חמאה
אנונימית