5 תשובות
פשוט תשטפי שם טוב אני זוכר גם לאקסית שלי היה ריח לא טוב ואחרי שאמרתי לה לא היה לה ריח יותר בחיים
הגיוני...
נודרת לי יש ריח של במבה
אנונימית
אם מגלחים זה מקל על הריח
תקני סבון אינטימי ותשטפי
באותו הנושא: