6 תשובות
בכלל לא. זה קצת
בכלל לא.
חחח מה הלוואי שפרוסה הייתה 20 קלוריות פרוסת לחם קל היא בערך 50 ולא אכלת צהריים נשמה אז זה כלום
שואל השאלה:
עכשיו אכלתי
פסטה וחזה עוף... בגלל זה אני מרגישה רע
עכשיו אכלתי
פסטה וחזה עוף... בגלל זה אני מרגישה רע
אנונימית
פסטה וחזה עוף זה מעולה לארוחת צהרים עם ירקות אין מה להרגיש רע
כוס נס קפה אין לי שמץ אבל הפרוסות לדעתי 20 קלוריות גג והתפוח 80
באותו הנושא: