6 תשובות
בכלל לא. זה קצת
בכלל לא.
Ta_
חחח מה הלוואי שפרוסה הייתה 20 קלוריות פרוסת לחם קל היא בערך 50 ולא אכלת צהריים נשמה אז זה כלום
שואל השאלה:
עכשיו אכלתי
פסטה וחזה עוף... בגלל זה אני מרגישה רע
אנונימית
פסטה וחזה עוף זה מעולה לארוחת צהרים עם ירקות אין מה להרגיש רע
כוס נס קפה אין לי שמץ אבל הפרוסות לדעתי 20 קלוריות גג והתפוח 80
באותו הנושא: