8 תשובות
חחח שתיתי והקאתי פעם אחת
שתיתי ולא הקאתי.
אבל בכללי אני לא שתיינית כזו גדולה אז.. לא יודעת אם זה נחשב.
שתיתי אבל לא הקאתי
הלוואי
אניי, רק פעם אחרונה שתיתי הקאתי וזה כי ממש ממש הגזמתי
אבל בכללי אני יכולה להשתכר בלי להגיע למצב כזה וזה מעצבן, כי לפעמים באלך להקיא את החרא זה משחרר
מעולם לא הקאתי
אני לא הקאתי אף פעם
אפשר לשתות בלי להקיא ולקבל ראש נחמד
אני אישית שתיתי וכמה פעמים הקאתי וכמה לא זה תלוי במינונים ובכמויות שאת שותה