3 תשובות
כן
כן.
אני ניתקתי קשר עם אקסית שלי אבל אני עדיין ממש דואג לפעמים ואכפת לי ממנה
ברור. ניתקתי קשר מחברה ועדיין אכפת לי ממנה מאוד, עדיין אעשה בשבילה המון
אנונימית