היה לי חלום שהייתי עם מישהו במסיבת כיתה כזאת קטנה וחמודה
וכל הזמן היינו ביחד ושכבנו על מחצלת והסתכלנו על הכוכבים וצחקנו ביחד והתחבקנו מלא ואז אני לא זוכרת למה אבל הוא בכה אז חיבקתי אותו ואז נישקתי אותו בלחי וזה היה כזה חמוד ואני ממש מבואסת שזה רק חלום... מה אני יכולה לעשות? זה ממש מעציב אותי וכל היום חשבתי רק על זה