5 תשובות
כן
מושך רצח
לא אוהב בכללי שקוראים לי בשם משפחה
אומנם אני לא בן אבל יכולה להגיד לך מחבריי הבנים שהם סבבה עם זה אבל קחי בחשבון שזה ממש מפרנדזן אז מישהו שאולי רוצה משהו איתך כנראה שזה יציק לו
לא. אני שונא שקוראים לי בשם המשפחה
לא ממש, זה דומה לסגול וכל החברים שלי קוראים לי סגול אז אני שונא את זה.