6 תשובות
זה ליטרלי אותו דבר כמו שלוש..

רואה? אותו דבר:)
אין כזה הבדל בין שתיים לשלוש
זה כמו חח או חחח
אותו עקרון
אנונימית
אני אוהבת לעשות שתיים ולא שלוש, כי שלוש זה מרגיש לי דרמטי לפעמים למרות שזו הצורה התקינה כנראה להשתמש.
כמו שלוש נקודות אבל לא מחייב המשך נגיד. נגיד שאתה רוצה לרמוז משהו בקטנה כזה או להבהיר נקודה אבל 3 נקודות זה דרמטי מדי. ככה לפחות אני משתמש בזה
זה ממש לא תקני, וזה גם נשמע עילג.........
אנונימית
זה כמו שלוש