7 תשובות
סתם שמאלנים רעים
חברים של הערבים
חברים של הערבים
אנונימי
ביבי בירך וגם גנץ בירך..
וגם אני מברך . מי שבעד ישראל אמור לברך
וגם אני מברך . מי שבעד ישראל אמור לברך
אנונימי
מסכים איתם, יש לברך על ההחלטה. ההתיישבות ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן ראויה לשבח
שואל השאלה:
זה אומר שהם לא שמאלנים.
העבודה ומרצ גינו את ההחלטה
זה אומר שהם לא שמאלנים.
העבודה ומרצ גינו את ההחלטה
אנונימי
הם שמאל חברתי, אבל מה שמשנה לי זה ימין ושמאל ביטחוני
שכל הכבוד להם שהם מברכים על ההצהרה לעומת הערבים
העבודה, מרצ והמשותפת גינו את ההחלטה ^
יש אופוזיציה ברורה
יש אופוזיציה ברורה
באותו הנושא: