13 תשובות
לא, מה בדיוק אגואסטי בזה?
שואל השאלה:
מולידים ילד בלי לשאול אותו אם הוא רוצה להיוולד..
אנונימית
מהאנשים שמנסים להיכנס לחמות בכוח
אנונימית
כי אין בדיוק נשאל אותו?
להפך, זה אגואיסטי לא להביא ילד. שרוב מי שלא מביא ילדים פשוט רוצה "להנות מהחיים"
אנונימית
ההורים עושים הכל בשביל הילדים איך בדיוק זה אגואיסטי
נכון, כל כך אגואיסטי להביא ילדים לעולם בשביל שישאלו שאלות חרושות כדי להיכנס לחמות.
אי אפשר לשאול את הילד כשאין לו דרך להסכים אם הוא רוצה להפוך לעובר ולהיוולד או לא כי לפני כן הוא משהו אחר לחלוטין וחסר מודעות עצמית בצורה כלשהי ואז כשהוא כבר קיים זה מאוחר מדי.
חמות חמות חמות חמות!
אנונימית
אם ההורים לא אנשים טובים ואין להם משאבים לגדל ילד אז כן זה אגואיסטי
אגואיסטי לא להביא ילד .
להביא ילד זה הרבה מעבר לרק להביא אותו , זה לדאוג לו , זה לטפל פה , זה לבזבז עליו הרבה כסף ולהשקיע בו.
כל אחד שמביא ילד לוקח את זה בחשבון ומנסה לדאוג שהילד שלו יהיה הכי טוב והכי מצליח שהוא יכול. אגואיסט לא היה מוליד ילד כי הוא יראה בזה בזבוז של זמן וכסף .
אגואיסטי לתת לילד לא להיוולד ולא לקבל ממך את האור היוחדי ולזכות לראות את העולם רק בשביל שיהיה לך יותר כסף וזמן חופשי
לא,זה אגואיסטי להגיד מה שאמרת.הקדוש ברוך הוא הוריד אותנו לעולם כדי שנגדל דור ישרים מבורך שיעבדו אותו בלב שלם.וגם אם לא תמיד זה קורה,לפחות לנסות שזה יקרה ושימשיכו בדרכנו.אם את לא מאמינה באלוקים אין לי מה להגיד לך,אין לי הסבר אחר הגיוני להגיד לך
וואו לגמרי
לא. זה יצר הישרדותי למען הישרדות המין האנושי. זה לא אגואיסטי